ACEG heeft als erkend keuringsorganisme meer dan 10 jaar ervaring en is in het bezit van de nodige accreditaties voor alle keuringen hef en hijs. We onderscheiden ons in het digitaliseren van het keuringsproces, het opvolgen van periodiciteit en een kwalitatieve, snelle dienstverlening.
Dankzij het digitale platform “SPOQ” kunnen alle types van toestellen toegevoegd en beheerd worden in een “object manager systeem”. Deze “object manager” is zowel toegankelijk voor de klant als voor onze planning en inspecteurs.
In deze “object manager” kunnen alle toestellen aangemaakt worden als unieke objecten, voorzien van een unieke QR-code. De keuringsverslagen van ACEG zullen automatisch achter deze QR-code hangen. De klant kan vanuit SPOQ ook zelf documenten (handleiding, verzekering, onderhoud, etc.) toevoegen.
Dankzij SPOQ, kan ACEG de periodiciteit van keuringen opvolgen voor alle toestellen. Meer zelfs, indien reeds een track and trace in gebruik, kan deze data doorgestuurd worden naar SPOQ. Deze positiebepaling kan op die manier gebruikt worden om periodieke keuringen in te plannen en onze inspecteurs naar de juiste locatie te sturen. Kortom, volledige opvolging van al uw toestellen.
Bovendien bestaat er momenteel al een koppeling tussen SPOQ en meer dan 75 andere platformen. Dit kan steeds op maat bekeken worden, afhankelijk van de systemen waar jullie vandaag mee werken. Op deze manier, kunnen keuringen aangevraagd en verslagen geraadpleegd worden vanuit jullie vertrouwelijke, digitale omgeving.
ACEG & SPOQ staan voor ontzorging van A tot Z en 100% transparantie.
Keer terug